312 nye 60+’ere besøgte 43 klubber i uge 37 2019.
BAT60+’s årlige ”uge37” kampagne hitter for 3. år i træk. Over 1000 nye 60+’ere besøgte 60+ bordtennis-foreningerne 2017-19.
Bordtennisklubben HEP Ringe på Fyn annoncerede som mange andre klubber i lokalpressen:
Højdespringerne i årets uge37 kampagne var:
Om uge37 kampagnen
Den årlige uge37 kampagne var fra starten i 2017 tiltænkt som fælles åbent hus event for Danmarks 60+ bordtennis-foreninger, blev i 2018 en årlig tradition for åbent hus arrange-menter, men i 2019 er uge37 en ægte, velgennemprøvet kampagne med det formål at få flere 60+’ere til at gribe battet og melde sig ind i foreningerne.
Hvad er så uge37 kampagnen i 2019?
“Uge37” er som “brand” bygget op omkring BAT60+’s værdi, historie og kernefortælling. Åbent hus er blot en del af “uge37”, der skaber værdier, tilfører lederemner, motivation til andre aldersgrupper i foreningerne, hjælp til ungdomsafdelingerne og i det hele taget gør foreningerne større og mere synlige i lokalområdet.
”Uge37” er BAT60+’s flagskib, som står for over halvdelen af væksten i 60+ bordtennis.
Denne kampagne har øget kendskabet til BAT60+ og 60+ bordtennis mange gange. Tænk på BAT60+ 2017-videoen på 1 minut, som udløste 120.000 visninger på kun tre uger og var medvirkende årsag til at mere end 10 TV-selskaber lavede indslag om 60+ bordtennis.
Læs mere her:
2017: 280 nye 60+’ere besøgte 42 foreninger og 220 meldte sig ind i foreningerne (78%)
2018: 435 nye 60+’ere besøgte 48 foreninger og 360 meldte sig ind i foreningerne (82%)
2019: 312 nye 60+’ere besøgte 43 foreninger og 249 meldte sig ind i foreningerne (79%)
Landsdækkende pressemeddelelse 2019
Læs mere om åbent hus kampagnen 2017 HER
Læs mere om åbent hus kampagnen 2018 HER
Læs mere om åbent hus kampagnen 2019 HER
Eksempel på BAT60+ åbent hus kampagne i anden uge end uge 37: